1 DEFINIȚII ȘI TERMENI

 

Înainte de a face o Comanda vă rugăm să citiți cu atenție prezentele Termene și Condiții Online, denumite, în cele ce urmează, în integralitatea lor “Documentul”.

Folosirea acestui website: www.moldovafarming.ro, crearea unui Cont pe Site și/sau realizarea de Comenzi online semnifică acceptul dvs. În ceea ce privește Termenii și Condițiile Online menționate mai jos.

Aceste Termene și Condiții Online sunt valabile exclusiv pentru achiziționarea Bunurilor și Serviciilor MOLDOVA FARMING SRL, denumite în cele ce urmează “Bunurile/Produsele” și “Serviciile”, afișate pe Site-ul www.moldovafarming.ro și comercializate online.

 

Vânzătorul – MOLDOVA FARMING SRL S.R.L., persoană juridică, având sediul social în mun. Bacău, Calea Moinești 34 E, jud. Bacău, având număr de ordine în Registrul Comerțului J04/783/2012, cod unic de înregistrare fiscală 30543505, atribut fiscal RO, cont bancar IBAN: RO88 BRDE 040S V604 9585 0400, BRD – sucursala Bacău, denumită în cele ce urmează “Vânzătorul/MOLDOVA FARMING SRL”.

Utilizator – orice persoana fizica care are vârsta de majorat împlinită sau persoana juridică, legal constituită, înregistrată pe Site, direct sau prin reprezentanții săi legali, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termene și Condiții Online.

Cumpărător/Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta de majorat împlinită sau persoana juridică sau orice entitate juridică, legal constituită, care își face un Cont în Site, care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic etc.) în baza creării unui Cont și/sau în baza unui acord de utilizare existent intre Vânzător și acesta și care, acceptând Termenii și Condițiile Online, efectuează o Comandă validă pe Site (inițiază, completează și finalizează o Comandă). Înainte de a fi Cumpărător/Client, orice persoană fizică, persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site, devine mai întâi Utilizator.

Vârsta de majorat – vârsta împlinită de 18 ani pentru ambele sexe;

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parola care permite Utilizatorului/ Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi, garanții Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Coș/Coșul meu – secțiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumpărătorului să adauge Bunuri și/sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile și/sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și/sau Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online găzduit la adresa web www.moldovafarming.ro și subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii de pe Site.

Produsele din magazinul online sunt grupate în funcție de categoria de produs, culturi, producător. Website-ul include informații despre caracteristicile produselor, descrierea scurtă a produselor, prețurile lor.

Când comandă un produs, Clientul îl selectează într-o manieră specifică acelui produs, stabilind cantitatea, dar și ambalajul la produsele comandate.

Bunuri și Servicii – orice Produs sau Serviciu listat pe Site, inclusiv Produsele și/sau Serviciile menționate în Comandă, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat, inclusiv documentele aferente menționate în prezentul Document.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distantă încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului. Comanda validă confirmată de către Vânzător, conform celor specificate în prezentul document, constituie Contract.

Conținut – reprezintă:

– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, care sunt deținute de MOLDOVA FARMING SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare);

– conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumpărătorilor/Clienților de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil poate conține:

– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului/Clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;

– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;

– date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun și/sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experienței personale și capacitații acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul și/sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către Vânzător și/sau producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui utilizator/Client/Cumpărător față de un Bun sau Serviciu.

Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/ Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile și/sau Serviciile din pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit Bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.), conținând informații generale și tematice, informații cu privire la Produse/Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și/sau Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Vânzătorul Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Cod de validare de tip captcha – este un cod instituit unilateral de către Vânzător (Administratorul Site-ului Vânzătorului) prin care se verifică că Utilizatorul este uman și nu un program informatic.

Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor, Serviciilor și/sau Promoțiilor desfășurate de către Vânzător într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Link – legătura între documente/module/pagini aparținând Site-ului (link-uri interne) sau între Site și alte Site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri externe).

Drepturile Clienților/Cumpărătorilor, așa după cum sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003, actualizată și republicată, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și în actele normative incidente în materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.

 

2 DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă, în sensul scăderii numărului acestora. Într-o astfel de situație, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna proporțional o parte din suma achitată.

2.4.Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul email-ului (poștei electronice) și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

2.5.Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.

 

3 POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1. Folosirea Conținutului, inclusiv dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea și vizualizarea acestuia, implică aderarea și acceptarea Utilizatorului/Clientului la prezentele Termene și Condiții Online.

3.2. Utilizatorul/Clientul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord și/sau a accepta Documentul, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment, cu excepțiile precizate expres în prezentul Document. În cazul în care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul nu este de acord și/sau nu acceptă și/sau își revocă acceptul dat pentru Document, trebuie să o facă în scris, în mod clar, expres și neechivoc, prin transmiterea unui email în acest sens Vânzătorului, la adresa de e-mail: comenzi@moldovafarming.ro . Odată cu revocarea acceptului pentru Termene și Condiții, Utilizatorul/Clientul acceptă că renunță la: accesul la Bunurile și/sau Serviciile oferite de Vânzător prin intermediul Site-ului, primirea newsletter-elor și/sau comunicărilor din partea Vânzătorului de orice natura (electronice etc.).

3.3. Cu titlu de excepție, Cumpărătorul/Clientul nu poate să își revoce acordul exprimat în favoarea respectării Termenilor și Condițiilor Online pe perioada derulării unui Contract, până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate față de Vânzător pentru Produsele livrate și/sau Serviciile prestate în baza Comenzii onorate de Vânzător.

3.4. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător. Pentru motive justificate Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/ Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/ Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

3.5. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din Site.

3.6. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare de internet, Vânzătorul își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.

3.7. Vânzătorul poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

3.8. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, în vederea monitorizării bunei funcționalități a Site-ului, cat și pentru îmbunătățirea serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, Cumpărătorului i se poate solicita înscrierea unui Review legat de Bunul și/sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisa către adresa de e-mail înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienți/Cumpărători de pe Site și se implica activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

3.10. În cazul plaților online sau prin virament, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda naționala Leul (RON), comisioane interbancare, comisioane BNR etc. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Clientul.

3.11. În imaginile de prezentare a Bunurilor și/sau Serviciilor Vânzătorul își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse/accesorii etc., decât cele comercializate pe Site și care sunt utilizate pentru a crea o grafică ambientală plăcută, prezența lor în acele imagini fiind doar cu caracter exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot să nu fie incluse în componenta și/sau costurile Bunurilor respective și implicit nu vor fi livrate împreuna cu acestea.

3.12. Informațiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuanței.

3.13. Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula menționate. În cazul în care nu se menționează o perioada de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile.

3.14. Prezenta Bunurilor pe Site NU garantează existența lor în STOC. Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea Comenzii. În cazul în care Bunul nu se va mai regăsi în stoc, Vânzătorul își rezervă dreptul să anuleze în mod unilateral comanda și să restituie banii Cumpărătorului într-un termen de 14 zile.

3.15. MOLDOVA FARMING SRL își rezervă dreptul de a modifica prețul Bunurilor și/sau Serviciilor afișate pe Site, fără o înștiințare/notificare prealabilă, în conformitate cu Politica sa Comercială și de Vânzări. Vânzătorul își rezervă dreptul sa completeze și să modifice orice altă informație de pe Site, fără nici o anunțare prealabilă.

3.16. Pentru o buna informare a sa, Cumpărătorul va monitoriza permanent Termenii și Condițiile Online, care pot fi actualizate, modificate și completate oricând de Vânzător.

3.17. În cazul unor neînțelegeri se aplică Termenii și Condițiile Online valabile la momentul apariției neînțelegerii între Părți și notificării acesteia în scris de către Cumpărător către Vânzător.

3.18. Prin folosirea Site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse Site-ului, Conținutului, Vânzătorului sau oricărui terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.

 

4 DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

4.1 Conținutul, astfel cum este definit în prezentul Document incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vânzătorului, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

4.2  Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului/ nu îi este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Vânzătorul.

4.3 Orice Conținut la care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat intre Vânzător și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Vânzătorului cu referire la acel Conținut.

4.4 Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Documentului.

4.5 În cazul în care Vânzătorul conferă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa într-un acord de utilizare distinct, un anumit Conținut, la care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Conținuturi definite în acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor Conținuturi pe Site sau a perioadei definite în acord, conform Condițiilor definite, în cazul în care acestea exista și nu reprezintă un angajament contractual din partea Vânzătorului pentru respectivul Utilizator/Client/Cumpărător sau oricare alt terț care are/obține acces la acest Conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui Conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

4.6 Niciun Conținut transmis către Utilizator, Client, sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea Vânzătorului și/sau al angajatului/prepusului Vânzătorului care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta exist, față de respectivul Conținut.

4.7 Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau prin  acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

 

5 COMANDA

5.1 Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în Coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda prin efectuarea plații prin una dintre modalitățile indicate expres pe Site. Odată adăugat în Cos, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în Coș, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

5.2 Pentru a duce la bun sfârșit o comandă, Cumpărătorul trebuie să urmeze opțiunea “Finalizează comanda”, care, după introducerea produselor în coș, oferă Cumpărătorului posibilitatea de a opta între: (i) a utiliza contul sau existent pe Site, pentru autentificare; sau (ii) a crea un cont nou în scopul autentificării; sau (iii) a finaliza rapid o comandă fără deschiderea unui cont pe Site. Ultima opțiunea diferă de primele două prin aceea ca orice potențial Cumpărător nu trebuie să-și mai deschidă un cont pe Site, iar datele sale nu vor fi reținute permanent pe Site, ci doar atâta timp cât este nevoie pentru procesarea comenzii și perfectarea vânzării, datele fiind șterse automat ulterior acestui moment. Totodată în lipsa unui cont pe Site, Cumpărătorul nu va putea sa verifice istoricul achizițiilor sale pe Site și la orice nouă intenție de achiziție online, pe Site, va trebui să-și introducă din nou toate datele, ca și la prima achiziție. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul garantează că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

5.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

5.4  Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei Părți față de cealaltă sau fără ca vreo Parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

5.4.1 neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a Tranzacției, în cazul plății online;

5.4.2 invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vânzătorul, în cazul plății online;

5.4.3 datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt nereale, incomplete și/sau incorecte;

5.4.4 În cazul unei erori cu privire la prețul produselor, generate de comunicarea tehnică greșită dintre programul de gestiune și prețuri al Vânzătorului și Site-ul www.moldovafarming.ro. În nicio situație nu se pune problema de nerespectare a drepturilor consumatorului.

5.5 în cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

5.6  Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:

Disponibil online – avem mai mult de 1 bucăți în stocul Vânzătorului

Stoc epuizat – Nu mai există pe stoc

La Comandă – bunul nu există în stocul Vânzătorului și urmează a fi comandat de Vânzător de la Furnizor

5.7  Posibilitatea anulării unei comenzi este disponibilă prin trimiterea unui e-mail către adresa:comenzi@moldovafarming.ro.

Daca v-ați  răzgândit și nu mai doriți  un Bun din comandă, doriți  alt Bun decât cel comandat sau nu mai doriți  niciunul dintre Bunurile comandate, ne puteți anunța cat mai repede la nr. de telefon: +40756141141 sau pe adresa de e-mail: comenzi@moldovafarming.ro. Colegii noștri de la Relații Clienți vor face tot posibilul să vă modifice sau să vă anuleze Comanda.

 

6 FACTURARE – PLATA

6.1 Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul Site-ului www.moldovafarming.ro sunt în lei (RON) și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul Bunurilor este evidențiat separat de prețul Serviciilor. Facturarea Bunurilor și/sau Serviciilor achiziționate se face folosind informațiile furnizate de Cumpărător în formularul destinat în acest sens, care se găsește pe Site. MOLDOVA FARMING SRL nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Cumpărător pentru factura.

6.2 Prețul, modalitatea de plata, termenul de plata, termenul de livrare sunt specificate în fiecare Comanda. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și/sau Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

6.3 Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferenta Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Vânzător, precum și pentru orice alte plăti aferente Comenzii, și în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.

6.4 Pentru o corecta comunicarea facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul și de a le comunica prin e-mail Vânzătorului și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

6.5 Prin aceasta modalitate de comunicare, Cumpărătorul, accesând Contul sau e-mail-ul furnizat la deschiderea Contului, va deține o evidență a facturilor emise de Vânzător, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate dorește.

6.6  Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprima acordul să primească facturile în format electronic, prin adăugarea acestora de către Vânzătorul în Cont, prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul sau în format letric în interiorul coletului.

6.7 în cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecișiopt) de ore în Cont sau în email-ul furnizat sau lipsesc din colet,  vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de e-mail: comenzi@moldovafarming.ro.

6.8 Datele cardului bancar/de plată ale Clientului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile pentru Vânzător și nici nu vor fi stocate de către de Vânzător, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției (de exemplu o Banca sau un IFN) sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, cu respectarea dispozițiilor incidente în domeniul stocării datelor, despre a cărei identitate Clientul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

6.9 Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este EuroPayment Services S.R.L., o societate organizată în baza legii române, având sediul în Str. Ion Câmpineanu, nr. 11, Bloc Union, etaj 8, camera 803, București, Sector 1, România, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/9950/2006, cod unic de înregistrare RO18773866, societate care deține proprietatea asupra portalului de plăți “EUPLATESC” (utilizat de Vânzător în procesul de vânzări online) și care gestionează funcționarea acestuia.

6.10  Cumpărătorul/Clientul va avea la dispoziție mai multe modalități de plată, descrise mai jos:

– plata online cu cardul bancar în contul Vânzătorului, indicat pe Site;

– plata prin virament cu Ordin de Plata în contul Vânzătorului, indicat pe Site;

– plata ramburs efectuată către reprezentantul Firmei de Curierat care va livra Bunul pentru comenzi ce nu depășesc 70 kg;

– plata directă către reprezentatul Vânzătorului pentru bunurile livrate din depozitele proprii.

În cazul optării pentru plata prețului Bunului prin virament bancar cu Ordin de Plata, va rugam sa indicați în mod expres numărul Comenzii (a facturii proformă) în cadrul Ordinului de Plata, pentru o mai eficienta gestionare a plaților de către Vânzător.

ATENTIE: Prin excepție la cele menționate mai sus, în cazul efectuării unei comenzi pentru un bun care are ca status: La Comandă, sau a unei comenzi mixte care cuprinde cel puțin un bun care are ca status: La Comandă, Vânzătorul poate decide sa ofere Cumpărătorului/Clientului ca și opțiune de plata exclusiv plata online cu cardul bancar în contul Vânzătorului, Cumpărătorul/Clientul nebeneficiind în acest caz și de celelalte opțiuni de plată menționate mai sus. Modalitățile de plată permise vor putea fi vizualizate la momentul finalizării comenzii.

6.11 În cazul optării de către Client pentru efectuarea plății prețului prin sistemul de plata online sau prin virament bancar cu Ordin de Plata, în vederea achiziționării oricărui Bun ori Serviciu de pe Site, Vânzătorul nu va livra Bunul achiziționat/comandat de pe Site, până când prețul Bunului și/sau Serviciilor nu intră contul Vânzătorului. În situația în care prețul Bunului și/sau Serviciilor nu intră în Contul Vânzătorului în termen de 15 zile calendaristice de la data efectuării Comenzii, Comanda va fi anulata și se considera a nu fi existat, Vânzătorul fiind exonerat de orice răspundere, de orice natură față de Client.

6.12  Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor este recomandat ca Utilizatorul/ Cumpărătorul să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. De asemenea, nu este recomandată divulgarea parolei de acces în cont și se recomanda folosirea unei parole cât mai complexe care să asigure acesteia un grad mai puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

 

7 CONDIȚII DE LIVRARE A BUNURILOR

7.1   Documentele care însoțesc Bunul la livrare

La livrare, Bunul va fi însoțit de următoarele documente: factură (în format fizic sau electronic), aviz și orice alt act solicitat de legislația în vigoare la momentul livrării.

7.2  Modificarea Condițiilor de livrare. Anularea unei livrări

Posibilitatea anulării unei livrări este disponibilă prin trimiterea unui e-mail către adresa: comenzi@moldovafarming.ro.

Daca v-ați răzgândit și doriți să modificați adresa de livrare, sau doriți anularea totala a livrării, ne puteți anunța la nr. de telefon: +40756141141 sau pe adresa de e-mail: comenzi@moldovafarming.ro Colegii noștri de la Relații Clienți vor face tot posibilul sa va  modifice detaliile livrării sau să vă anuleze livrarea. Comanda poate fi anulată sau modificată doar până la momentul la care Bunul este predat din depozitul Vânzătorului către transportatorul propriu/firma de curierat.

7.3 Termene de livrare

Vânzătorul se obligă să livreze direct, prin flota proprie sau prin intermediul unei firme de curierat Bunul comandat și achiziționat, în cel mai scurt timp posibil, într-un termen de maxim 30 (treizeci) de zile de la data efectuării Comenzii.

ATENTIE: În situația produselor care au ca status: LA COMANDĂ, termenul maxim de livrare este de 60 (șaizeci) de zile.

Termenele de livrare sunt asumate de Vânzător, cu excepția perioadelor legale de sărbători (ex.: de Paști, de Crăciun etc.), a promoțiilor de Black Friday sau a altor campanii, când procesarea și livrarea unei Comenzi poate dura mai mult. Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Bunurilor achiziționate online dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vânzător, precum cauzele de forță majoră (inclusiv, dar nelimitându-se la restricții legate de Pandemia de virus SARS-CoV-2/COVID-19).

7.4  Detalii privind livrarea

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor care însoțesc Bunul.

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și prestarea Serviciilor numai pe teritoriul României.

Daca trebuie livrate Bunuri la termene de livrare diferite, toate Bunurile vor fi colectate și livrate o singură dată, la termenul cel mai lung prevăzut în oricare dintre Comenzile aceluiași Cumpărător.

În vederea finalizării procesului de livrare, după verificarea vizuală a Bunului, Cumpărătorul va semna documentul de livrare care i se va pune la dispoziție de reprezentantul Vânzătorului/angajatul firmei de curierat care face livrarea.

Vă recomandăm să verificați integritatea ambalajelor Bunului la livrare, împreună cu un reprezentant al Vânzătorului sau al firmei de curierat, înainte de a semna documentul care atestă livrarea.

În momentul recepției produselor de la Curier sau de la angajații MOLDOVA FARMING SRL, clientul sa se asigure ca ambalajul este in stare buna si nu are defecte vizibile. Daca se constata ca produsul are un defect fizic (este lovit, murdar, rupt, incomplet etc) are obligatia sa mentioneze acest lucru pe documentele de transport impreuna cu curierul. Orice reclamatii ulterioare nu vor fi luate in considerare. Moldova Farming nu isi asuma responsabilitatea pentru sesizarile ulterioare.

Livrarea presupune transportul Bunului la adresa solicitată și predarea acestuia în cazul în care reprezentanții Vânzătorului, firmei de curierat consideră că este posibil ca livrarea în locul indicat de Client este de natura să deterioreze Bunul, îl vor informa în acest sens pe Client și vor înregistră aspectele semnalate în documentul de livrare. Clientul are dreptul de a accepta livrarea cu ignorarea aspectelor semnalate, însă în această situație, Vânzătorul este exonerat de orice răspundere cu privire la eventualele deteriorări ale Bunului.

În ziua programată pentru livrare veți fi contactat de un reprezentant al firmei de curierat agreată de Vânzător pentru comunicarea intervalului orar de livrare.

Important: În ziua și în intervalul orar al livrării este necesar ca la adresa de livrare sa fie prezentă o persoana cu vârsta de peste 18 ani pentru preluarea Bunului.

ATENTIE: în CONTEXTUL PANDEMIEI DE SARS-CoV-2/COVID-19, va rugam sa va luați toate măsurile de siguranța la livrarea Bunurilor; în măsura posibilităților, va rugam sa vă protejați la momentul livrării prin purtarea unei măști și a unor mânuși de protecție. Va rugam să respectați distanta sociala de minim 1, 5 m intre Dvs. și reprezentantul Vânzătorului sau al firmei de curierat.

Pe perioada prescrisă de autoritățile competente din domeniu, atât Vânzătorul cât și firma de curierat dotează personalul care efectuează livrările cu echipament de protective: mască și mănuși de protecție.

7.5      Costurile de livrare

Costul serviciului de livrare este calculat automat în cadrul platformei noastre online în funcție de costurile operatorului de transport.

Ne rezervăm dreptul de a modifica costurile de transport în situația în care acestea nu corespund adresei de livrare și/sau greutății produsului etc.

 

8 GARANTII

8.1 Toate Bunurile comercializate de către Vânzătorul pot fi însoțite de documente conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale Vânzătorului. Bunurile achiziționate prin intermediul Site-ului pot fi însoțite de certificate de calitate/analiză la livrare. La solicitarea Clientului certificatele de calitate/analiză pot fi transmise pe email.

8.2  Pentru o corecta comunicarea documentelor aferente Bunului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza datele din Contul sau ori de câte ori este cazul și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

 

9 TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

9.1 În funcție de modalitatea de achiziție și/sau de modalitatea de plată aleasă de Cumpărător, Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată de la Vânzător către Client/Cumpărător astfel:

– în cazul efectuării plății online sau prin virament bancar (cu Ordin de Plată) înainte de livrare – la momentul realizării livrării, în locația indicată în Comandă;

– în cazul efectuării plății ca ramburs la livrare – la momentul realizării livrării în locația indicată în Comanda, dar nu înainte de remiterea prețului de către Client/Cumpărător către reprezentantul firmei de curierat, în cazul în care livrarea se face prin intermediul unei firme de curierat;

– în cazul efectuării plății direct la livrare – la momentul realizării livrării în locația indicată în Comandă, dar nu înainte de remiterea prețului de către Client/Cumpărător către reprezentantul Vânzătorului, în cazul în care livrarea se face la depozitele Vânzătorului.

9.2 Prin livrare se înțelege predarea Bunului și a documentelor care îl însoțesc, conform prezentului Document și semnarea de primire a documentului de transport al Bunului, furnizat de curier sau personalul Vânzătorului, la momentul predării acestuia.

 

10 DREPTUL DE RETRAGERE (RETUR)

10.1 Cumpărătorul persoană fizică are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu neprestat încă, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele menționate expres în prezentul Document. Astfel, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu neprestat încă, expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul persoană fizica intră în posesia fizică a Bunului achiziționat online.

10.2  În cazul exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul persoană fizică va returna Bunurile fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat daca Bunurile sunt returnate de Cumpărător persoană fizică înainte de expirarea perioadei de 14 zile.  Bunurile trebuie să fie returnate în Condiții de siguranță.

10.3 În situația exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul persoană fizică poate opta pentru înlocuirea Bunului returnat cu un alt Bun disponibil pentru vânzare, situația în care i se va rambursa doar diferența dintre valoarea Bunului returnat, în Condițiile prezentului Document și prețul  noului Bun, sau, după caz, Cumpărătorul persoană fizică va achita diferența de preț, daca valoarea Bunului disponibil ales la schimb este mai mare.

10.4 În cazul în care Cumpărătorul persoană fizică decide să se retragă din Contract, în termenul legal mai sus specificat, acesta va completa formularul tip disponibil online la adresa: https://moldovafarming.ro/contact, daca acesta este implementat pe Site, sau va solicita neechivoc în scris acest lucru, prin e-mail la adresa: comenzi@moldovafarming.ro.

Este recomandată completarea acestui formular (dacă acesta este implementat pe Site) de către Cumpărător la momentul în care a ambalat și pregătit Bunurile  achiziționate pe care dorește să le returneze, conform dispozițiilor de mai jos.

Bunurile se returnează, în măsura posibilului, în ambalajul original, sigilate, precum și documentele aferente (fișe tehnice, manuale de utilizare, documentație tehnică, certificate de garanție și/sau conformitate.

Bunul se va preda pentru retur de către Cumpărător în baza unui document de predare-primire.

10.5 Costurile de retur sunt în sarcina Cumpărătorului/Clientului, care ia act de aceasta prevedere prin aderarea la prezentul document Termene și Condiții Online.

10.6 În cazul în care Clientul/Cumpărătorul persoana fizica solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie sa returneze și eventualele cadouri sau produse cu titlu gratuit care au însoțit Bunul respectiv.

10.7 În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din Contract, dar își rezervă dreptul de a diminua valoarea Bunurilor, conform clauzelor de mai jos. Suma va fi returnată după cum urmează:

10.7.1 pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

10.7.2 pentru Comenzile achitate cu OP, prin virament bancar în contul transmis de Client/Cumpărător;

10.7.3 pentru Comenzile, achitate ramburs, prin restituirea contravalorii Bunului în contul bancar transmis de Client/Cumpărător.

ATENTIE: Returnarea prețului se face exclusiv în contul indicat expres de Client/Cumpărător în scris, transmis în formularul completat sau prin e-mail Vânzătorului în acest scop. Nu se fac returnări în numerar sau ramburs.

10.8 În caz de solicitare de retragere a Clientului/Cumpărătorului persoană fizică din Contract, cu titlu de excepție de la termenul de 14 zile, Vânzătorul are dreptul de a amâna rambursarea sumei până la primirea Bunului/-rilor și efectuarea recepției calitative/cantitative, respectiv evaluarea stării Bunului.

10.9 În cazul exercitării dreptului de retragere, returul Bunurilor se va efectua prin intermediul Vânzătorului sau al firmei de curierat contractate de acesta care a afectat livrarea inițială sau care este indicat expres de Vânzător. Cumpărătorul poate opta însă pentru orice formă de expediere a Bunului atâta timp cât aceasta asigură și garantează integritatea și siguranța Bunului pe cheltuiala proprie. Estimativ, costul expedierii retur, în cazul exercitării dreptului de retragere de către Cumpărător, va fi egal cu costul transportului de la livrare daca se respecta același tip de ambalare (palet/colet) exceptând situația în care Bunul a fost achiziționat în urma unei campanii de marketing ce include transportul gratuit. În această situație cât și în situația în care Bunul a ajuns la Cumpărător pe palet, iar acesta vrea să o trimită retur vrac (la nivel de colet) costul transportului retur va fi comunicat Cumpărătorului și va fi dedus din valoarea Bunului returnat.

În situația în care returul are loc ca urmare a existentei unor neconformități la Bunurile livrate din motive imputabile Vânzătorului (exemplu: a fost livrat un alt Bun decât cel comandat, Bunul comandat este distrus/afectat etc.), costul returului este suportat de Vânzător

Din rațiuni logistice și de organizare internă a Vânzătorului, returul se va face pe cat posibil cu etichetele inițiale intacte și returnând toate documentele cu care a fost livrat produsul.

10.10   Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (accesorii sau părți ale Bunului lipsesc, Bunul este deteriorat total ori parțial etc.), ne rezervăm dreptul de a reține din prețul achitat contravaloarea costurilor necesare pentru readucerea Bunului de către producător în starea inițială sau de a refuza restituirea prețului. În această situație Cumpărătorul persoană fizică poate opta sa reintre în posesia Bunului returnat Vânzătorului, transportul fiind suportat de către Cumpărător, comunicând în acest sens opțiunea sa Vânzătorului.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita serviciul de vânzare produse online în cazul unor retururi repetate și/sau nejustificate și/sau exercitate cu rea-credință de către Cumpărător, indiferent de tipul Bunului  returnat. Cumpărătorul va fi informat printr-o notificare scrisă sau poștă electronică, atunci când se constată un astfel de comportament incorect, anterior impunerii unor astfel de restricții cauzate de un comportament abuziv.

10.11 Diminuarea valorii bunurilor returnate

10.11.1 Deoarece în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea Contractului la distanță dintre Părți, acesta are dreptul de a se retrage din Contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite  să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

10.11.2 Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. 

10.11.3 Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor, care rezultă din manipulări sau alt gen de acțiuni contrare recomandărilor privind utilizarea și întreținerea menționate în fisele tehnice (care au dus la devalorizarea Bunurilor), altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării normale a Bunurilor.

10.11.4 În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

10.11.5 Accesoriile aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun.  Dacă un Bun este alcătuit din mai multe componente/module, toate aceste componente fac parte din Bun. Ca urmare, Cumpărătorul are obligația atunci când își exercită dreptul de retragere din Contract sa  returneze Bunul, pe cat posibil, în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate componentele și accesoriile acestuia. Dacă Bunul a fost livrat paletat, în vederea respectării obligațiilor de mediu, Cumpărătorul va returna și paletul împreună cu Bunul.

10.11.6 Bunurile returnate ce prezintă urme de folosire sau de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, decolorări, rupturi, lipsa de componente și/sau accesorii etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială, în vederea vânzării ca Bun Recondiționat. Valoarea finală se stabilește de Vânzător în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a Bunului nou și valoarea de revânzare a Bunului folosit și se comunică Cumpărătorului pe e-mail.

10.11.7 Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul  total al Bunului returnat, Vânzătorul va retine o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului și după caz, valoarea transportului retur. Contravaloarea taxei de diminuare și – după caz a valorii transportului retur – vor fi comunicate către Cumpărătorului după efectuarea recepției  calitative și cantitative a Bunurilor returnate. În situația în care Cumpărătorul nu acceptă această diminuare, Vânzătorul poate trimite înapoi produsul către Cumpărător cu condiția ca acesta să plătească taxele de transport.

 

10.12 Bunuri/servicii exceptate de la dreptul de retragere (retur)

10.12.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele: prestările de servicii, după prestarea completă a Serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului, materializat prin Comanda și numai după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință prin acest Document de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Serviciilor de către Vânzător.

10.12.2 Prin acceptarea  Documentului, Cumpărătorul este informat că, în cazul exercitării dreptului de retragere, dacă Bunurile pentru care și-a exprimat opțiunea returnării  prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, sau deteriorare prin manipulare, asamblare, montare, dezasamblare sau ardere, sau are accesorii lipsă,  Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a decide neacceptarea returului și/sau de a opri o sumă din valoarea Bunului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse Bunului/-urilor, ca urmare a evaluării stării Bunului pe baza recepției calitative și cantitative efectuate de Vânzător.

10.12.3 Nu sunt acceptate pentru retur produsele care au in Descrierea scurta/Descrierea produsului pe pagina www.MoldovaFarming.ro mentiunea “ATENTIE! Nu se accepta RETUR”

– Produsele care, prin natura lor, sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (perisabile);

– Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă;

– Produse care au fost desigilate de consumator;

– Produsele care reprezintă o “Comandă specială”, definită ca fiind produsul comandat de către client, ce nu se află in stocul uzual al Moldova Farming SRL, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si a plății unui avans;

– Nu se pot returna produse identice cu cele comandate, dar dintr-un alt lot;

Nu sunt acceptați pentru retur următorii hibrizi DEKALB: hibrizii DKC3939 R3, DKC3969 R3, DKC4351 EY, DKC4541 EY, DKC4590 EY, DKC5068 EY și DKC5542 R3;

– Costuri si taxe pentru returnarea produselor;

– Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător.

10.12.4 Vânzătorul va accepta spre retur doar acele Produse care pot fi vândute, dețin condiții de calitate vandabile sunt ambalate în ambalajul original (sigilate) și sunt returnate în termenul de valabilitate, vânzătorul neputând fi obligat să accepte returul Produselor ce nu îndeplinesc condițiile de mai sus.

 

11 CONFIDENTIALITATE

11.1 Vânzătorul va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în Condițiile menționate în prezentul Document.

11.2 Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract, fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.

11.3  Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui Site, oferiți și permiteți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord că Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Vânzătorul nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

 

12 PROMOȚII, CAMPANII, OFERTE ȘI MESAJE PUBLICITARE

12.1. Vânzătorul poate publica pe Site informații ori mesaje despre Bunuri, Servicii și/sau Promoții practicate de către acesta, într-o anumita perioada și în limita stocului disponibil.

12.2.  Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regulă menționate în mesajele ce le însoțesc.

12.3. Vânzătorul poate retrage sau poate modifica o oferta de Bunuri și/sau Servicii, în orice moment, fără a datora cuiva penalități sau alt gen de daune, de orice natură.

12.4.  Tarifele afișate pe Site tăiate de o linie semnifica prețul  de listă, iar prețul  netăiat este prețul  pe care trebuie să îl plătească Clientul pentru achiziționarea Bunului/Serviciului, în cazul în care sunt Bunuri/Servicii în promoție. Ele nu includ tariful aferent Serviciului de transport. Astfel, se evidențiază promoția pentru fiecare Bun/Serviciu, prezentând prețul  inițial (tăiat), respectiv prețul  de promoție (de plată).

12.5.  Toate informațiile din evenimentele de vânzare folosite pentru descrierea Bunurilor/Serviciilor, caracteristici și greutate, a prețurilor, a stocurilor per Bun și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia link-uri către alte Site-uri etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Vânzătorului, acestea fiind cu titlu de prezentare.

 

13 COMUNICARI COMERCIALE

13.1  Utilizatorul/Cumpărătorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:

– prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; – prin contactarea Vânzătorului și transmiterea unui mesaj clar privind dezabonarea.

13.2 În urma achiziționării unui Bun și/sau Serviciu, Vânzătorul va putea transmite Cumpărătorului/ Clientului  Comunicări Comerciale cu privire la:

  • Sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate împreună cu Bunul și/sau Serviciul achiziționat;
  • Solicitare feed-back privind experiența avuta pe Site, cu ocazia efectuării achiziției online, și/sau privind experiența cu expedierea Bunului/prestarea Serviciilor, cu ocazia primirii Bunului/prestării Serviciului la adresa indicată;
  • Newsletter, dar numai în caz de abonare la acest gen de serviciu. Newsletter-ul se poate trimite și Utilizatorului care nu a achiziționat încă vreun Bun/Serviciu de pe Site, dar care și-a create un Cont pe Site și si-a exprimat acordul pentru primirea unor astfel de Comunicări.

13.3 Utilizatorul/Clientul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate în prezentul Document, de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea Vânzătorului în acest sens.

13.4 De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele Dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Vânzătorului în modalitățile menționate în prezentul Document.

 

14 REVIEW-URI. COMENTARII. INTREBARI și RASPUNSURI

14.1 Scrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunile “Contact” și “Review-uri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cat și negative și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui Bun sau Serviciu achiziționate prin intermediul Magazinului Online de la Vânzător.

14.2 În momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acorda Vânzătorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil și nelimitat teritorial  de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest Conținut.

14.3 Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:

– să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit Bun și/sau Serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;

– să folosească doar limba româna. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate romanești, sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

– să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător, ori Vânzătorul și/sau personalul, angajații, reprezentanții, prepușii, colaboratorii, consilierii acestuia;

– să se asigure de încadrarea corectă a Conținutului introdus pe Site astfel: orice Întrebare va fi înscrisă în secțiunea “Contact”, și orice Review va fi înscris în secțiunea “Review-uri”;

– să se asigure ca informațiile introduse sunt realiste, corecte, neinșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marca comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

– să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit Bun și/sau Serviciu de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;

– să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsura, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume și/sau prenume etc.) sau orice alta informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

– să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte Site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;

– să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri care să conțină materiale de natura publicitară;

– să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/Răspunsul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.

14.4 Pe lângă o evaluarea realistă critică, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va adăuga și un Rating relevant pentru Bunul sau Serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influența Rating-ul general al Bunului și/sau Serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.

14.5 Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având un Conținut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectivă, acest Conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă se încalcă Termene și Condiții Online de pe Site. Textele sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.

14.6 În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenelor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări sau Răspunsuri în secțiunile “Întrebări și răspunsuri ale clienților” și “Review-uri” și chiar de a suspenda / elimina contul acestuia de pe Site.

14.7 Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție adresa de e-mail: comenzi@moldovafarming.ro și numărul de telefon: +40 234 531341. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 15 de zile calendaristice de la primirea acestora.

 

15 RASPUNDERE

15.1 Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și nici pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și/sau Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

15.2 Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, si, în măsura permisă de legislația în vigoare, fiind  responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

15.3 Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Online afișate pe Site în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării Conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

15.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Online afișate pe Site pentru a reflecta orice modificări ale modului și Condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili tuturor Utilizatorilor/Clienților/Cumpărătorilor de la momentul afișării pe Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugăm să verificați periodic Conținutul acestui Document.

15.5 Vânzătorul nu răspunde de Conținutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legături/link-uri din Conținut, indiferent de natura acestor legături/link-uri. Pentru respectivele Site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.

15.6 Vânzătorul este exonerat de orice vină în cazul utilizării Site-urilor și/sau al Conținutului transmis către Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul Site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vânzătorul, atunci când aceasta utilizare a Conținutului poate produce pagube de orice natura Clientului și/sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.

Vânzătorul nu garantează Utilizatorului/Clientului acces pe Site sau la Bunuri și/sau Servicii, în lipsa înregistrării de către acesta din urma prin parcurgerea etapelor de înregistrare de pe Site (a înregistrării pe Site a unui Cont al Utilizatorului/Clientului).

15.7 Vânzătorul nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte ca:

–  Site-ul, Bunul sau Serviciul va fi potrivit cerințelor sau așteptărilor Utilizatorului/Clientului;

– Site-ul va funcționa neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;

–  Bunurile/Serviciile obținute ca bonus, în cadrul vreunei promoții ori campanii publicitare, la Bunurile achiziționate prin intermediul Site-ului, vor corespunde cerințelor sau așteptărilor Clientului.

15.8 Operatorii, administratorii și/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la, achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau oricare alt tip de relație / legătură / tranzacție / colaborare etc., care pot apărea între Client și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul Site-ului, decât în limita prevederilor din Document.

15.9 Vânzătorul nu răspunde pentru daunele de orice fel și de orice natura create din distrugerea Bunurilor cumpărate și/sau daunele directe sau indirecte create altor bunuri sau persoanelor de către Bunurile cumpărate, pentru care Clientul/Cumpărătorul a asigurat montajul, prin mijloace proprii ori subcontractate, cu încălcarea instrucțiunilor de montaj și/sau a prevederilor certificatului de garanție aferente fiecărui Bun în parte, ori a celor referitoare la sănătatea și siguranța în muncă.

 

16 MASURI PRIVIND LIMITAREA POSIBILITATII DE FRAUDA

16.1 Vânzătorul nu solicita Utilizatorilor/Clienților săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.

16.2 Vânzătorul își declină orice responsabilitate, în situația în care un Utilizator/Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de către un terț care ar pretinde că reprezintă interesele Vânzătorului.

16.3 Utilizatorul/Clientul se obligă sa informeze Vânzătorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

16.4   Vânzătorul nu promovează SPAM-ul. Orice Utilizator/Client/ care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru dezactivarea contului de Utilizator/ Client aferent acestei adrese de e-mail.

16.5 Comunicările realizate de către Vânzător prin mijloace electronice de comunicare la distanță (i.e. e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii Conținutului.

16.6 Următoarele acțiuni  vor fi considerate tentativa de fraudare a Conținutul Site-ului Vânzătorului:

       – de a altera sau de a modifica Conținutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de către Vânzătorul către Clienți;

       – de a afecta performantele serverului/serverelor pe care rulează Site-ul;

       – de a accesa sau de a divulga oricărui terț care nu are autoritatea legala necesara, Conținutul expediat prin orice mijloc de către Vânzător către Client atunci când acesta nu este destinatarul legitim al Conținutului.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a întreprinde orice măsuri legale care se impun în astfel de situații, inclusiv de a formula plângere penală împotriva aceluia sau acelora care a/au încercat sa, sau a/au pus în opera astfel de acțiuni.

 

17 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. COOKIES

17.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

17.2 Folosirea cookie-urilor

Vă rugăm să parcurgeți Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

 

18 CESIONAREA și SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi în continuare responsabil fata de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale prevăzute în Document.

 

19 FORTA MAJORA

19.1 Nici una din Părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului Parților și care nu poate fi evitat.

19.2 Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

20 LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

20.1 Prezentul Document este supus legii române.

20.2 În cazul existenței unor neînțelegeri între Vânzător și Utilizator/Cumpărător/Client se vor aplica prevederile prezentului Document – Termene și Condiții Online.

20.3 Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă a acestor litigii nu va fi posibilă într-un termen de maximum 60 de zile de la debutul lor, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romîne âompetente de la sediul Vânzătorului.

 

21 ACORD DE CONFORMITATE – Chatbot

Chatbot-ul de la Moldova Farming SRL  - este un robot/serviciu furnizat în format electronic ce facilitează obținerea de informații, prin intermediul unei aplicații de tip mesagerie prin Internet constând în posibilitatea de a pune întrebări, cu privire la serviciile și produsele oferite de către Moldova Farming SRL 

Acest serviciu de tip chatbot este in continuă dezvoltare, din acest motiv, unele solutii oferite de chatbot s-ar putea sa nu fie cele mai bune pentru dumneavoastră. Responsabilitatea verificării soluțiilor furnizate de către chatbot revine utilizatorului (clientului). 

Funcţia chatbot disponibilă pe site-ul www.moldovafarming.ro furnizează răspunsuri generale privind produsele și serviciile oferite de Moldova Farming SRL. 

Continuarea dialogului prin chatbot reprezintă acordul dumneavoastră. Moldova Farming va colecta doar acele date furnizate de către dumneavoastră în mod liber consimțit pentru a vă putea furniza răspunsuri punctuale, evitând colectarea excesivă sau irelevantă a informațiilor respective. 

Pentru a putea răspunde întrebărilor despre produsele și serviciile oferite de Moldova Farming SRL și modul de accesarea a acestora, informațiile furnizate în cadrul ferestrei de Chat vor fi prelucrate folosind algoritmi de procesare a limbajului, prin intermediul unui serviciu de tip asistent AI operat de către compania OpenAI 

Prin chatbot-ul Moldova Farming, colectăm numai informațiile pe care ni le furnizați în mod voluntar. 

Prin acest mijloc de comunicare Moldova Farming SRL limitează colectarea oricăror date cu caracter personal, aplicația folosind mecanismele implementate doar pentru a obține date minim necesare în vederea finalizării solicitărilor primite de la un utilizator extern. 

Moldova Farming SRL vă recomandă să nu furnizați informații de natură privată sau senșibile prin intermediul aplicației chatbot. Eventuala transmitere a datelor sau a oricăror informații cu caracter personal este strict responsabilitatea utilizatorului. Moldova Farming SRL nu va lua în considerare, nu va procesa sub nici o formă și nu are nici o responsabilitate în acest context. Moldova Farming SRL nu va fi răspunzătoare sub nici o formă în cazul în care transmiteți prin acest mijloc informații / date cu caracter personal. 

Dacă doriți din orice alt motiv să furnizați informații considerate sensibile către Moldova Farming, vă sugerăm să folosiți pagina de contact a șite-ului. În acest sens vă recomandăm să parcurgeți informațiile prezentate în nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibilă in site, la adresa: www.moldovafarming.ro/politica-de-confidentialitate 

Moldova Farming SRL a implementat standarde general acceptate de tehnologie și securitate organizațională pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva pierderii, utilizării necorespunzătoare, modificării sau distrugerii lor. Accesul la informațiile furnizate de către dumneavoastră este permis doar personalului Moldova Farming  autorizat în acest sens, angajații respectivi fiind instruiți să asigure confidențialitatea integrală a acestor informații.  

Moldova Farming SRL își rezervă dreptul de a modifica prezenta declarație în orice moment.  

 

Descrierea serviciu Chatbot 

  1. Chatbot-ul acționează ca un asistent virtual care permite utilizatorului sa obțină informații de marketing despre serviciile și produsele oferite de către Moldova Farming SRL, asistenta in selectarea serviciilor sau produselor sau sa lase datele de contact in vederea comunicării cu unul din consilierii noștri. 
  2. Chatbot-ul poartă o conversație automată în timp real, în conformitate cu un traseu programat, în timpul căreia afișează informații de marketing despre serviciile și produsele proprietarului site-ului web.  
  3. Chatbot-ul poate colecta date cu caracter personal pentru a lua legătura cu unul din consilierii noștri, la cererea Utilizatorului, și poate, de asemenea, să ceară consimțământul Utilizatorului pentru a primi informații de marketing. 
  4. Utilizatorul se angajează să nu furnizeze date personale false, precum și să nu furnizeze datele personale ale unei alte persoane fără permisiunea acesteia. Utilizatorul este singurul responsabil pentru conținutul datelor pe care le furnizează, inclusiv pentru răspunderea pentru orice încălcare a drepturilor terților. 
  5. Chatbot-ul devine activ după ce utilizatorul deschide fereastra de conversație. 
  6. Puteți înceta sa utilizați serviciul în orice moment prin închiderea fereastrei de conversație. 
  7. Este interzisă introducerea în fereastra Chatbot a conținutului care încalcă legile general aplicabile și încalcă drepturile terților. 
  8. Chatbot-ul nu este utilizat pentru a trimite reclamații despre site-ul web de către utilizator sau despre serviciile furnizate de proprietarul site-ului web. 

 

22 DISPOZIȚII FINALE

21.1 Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. Site-ului și/sau al oricărui Conținut trimis de către Vânzătorul Utilizatorului/Clientului/ prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), Utilizatorul/Clientul/ se declara de acord cu și accepta prevederile acestui Document (“Termene și Condiții Online”).

21.2. Dacă oricare dintre dispozițiile de mai sus va fi găsita nulă, nevalidă, nefuncțională, sau nelegală, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului.

21.3. Pentru mai multe detalii vă rugăm să apelați Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon: +40756141141, sau prin e-mail pe adresa: comenzi@moldovafarming.ro, unde/de unde veți un răspuns în cel mai scurt timp. Programul de funcționare al serviciului de Suport Clienți este de Luni pana Vineri, în intervalul 9:00 -17:30, cu excepția zilelor de Sărbători Legale, așa cum sunt acestea stabilite de lege.